آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

تخلف و کپی برداری دروغین!!!!

 

سایت زیر با کمال تعجب و بدون ذکر منبع تمامی مطالب وبلاگ(قدیم و جدید) من رو 

 

 کپی برداری و به نام خودش ثبت کرده که من از همین جا 

 

 نارضایتیم رو اعلام میکنم!! 

 

ضمنن آرایش های گلد و برنز و fade out رو من بصورت ابتکاری طراحی کردم 

 

 و آموزش میدم و این اسمی هست که خودم روش گذاشتم 

 

سایت کپی مطالب وبلاگ من بصورت غیر قانونی! 

 

 

به تاریخ پست های وبلاگ مذکور دقت کنید 

 

وبلاگ قبلی من!!!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی 26 دی 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام
وبلاگ حرفه ای ، کلوپ ، گالری عکس ، دوستان جدید ، فروشگاه
با ثبت نام این امکانات بهت داده میشه
www.xeeus.com

عرفان 26 دی 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.nikepc.ir

سلام عزیزمتو که هنوز باکسمو نذاشتی پس چرا من لینکت باید بکنم پس خواهشن باکسمو بذار تا من لینکت کنم

عرفان 26 دی 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.nikepcbox.mihanblog.com

سلام عزیز تو هنوز باکسو نذاشتی من چطوری لینکت کنم راستی اونوقت ادرسو اشتباهی دادم

مونا 27 دی 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

ما میدونیم همه مطالبت ماله خودته عزیزم !!!
حسودیشون میشه دیگه !!! خودتو ناراحت نکن خانومی

لادن 24 بهمن 1387 ساعت 06:12 ب.ظ

در وبلاگ قبلی تون یک نظر گذاشتم لطفا بخونیدش

مهسا 9 تیر 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

اخه!!!!!!!!!!!
بمیرم الهی
خودتو ن رو زیاد ناراحت نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد