آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

لوازم آرایش عروس

سلامی گرم و مرطوب به خوانندگان پروپاقرص این وبلاگ 

 

 

در این مدت خانم های زیادی بودن که به طرق مختلف(ایمیل- تلفنی-و ....) 

  

درمورد مارک های لوازم آرایش صورت و مکانی که میتونند تهیه کنند سوال 

 

پرسیدند و توی وبلاگ هم من به این موضوع اشاره داشتم ولی باز هم در 

  

این مورد سوال میشه. . . !! 

 

به علت به وجود نیامدن سوء تفاهم اینکه من با شرکت های آرایشی 

 

بهداشتی همکاری میکنم کمتر علاقه ای به گفتن مارک به این شکل دارم  

 

ولی به هر حال در اینجا مارک هایی رو که به هنرجو های خودم معرفی 

 

می کنم رو می نویسم: 

 

کرم پودر،پنکک ،پودر فیکس،کانسیلر (اصلاح کننده مخصوص دور چشم و لب) 

  

ازمارک Makeup Factory 

 

 

سایه چشم Makeup Factory ,Diana of london,Etude,M.A.C 

 

سایر مارک های سایه چشم رو می تونید با قیاس در مقابل این سه مارک خربداری کنید. توجه کنید سایه هایی برای کار حرفه ای مناسب هستند که فاقد اکلیل و بسیار نرم و دارای پیوستگی باشند. برای براق کردن سایه از اکلیل و سایه پودری بعد از اتمام کار روی قسمت هایی می خواهیم 

 استفاده می کنیم. 

 

ریمل Nivea ,Loreal 

  

 

مداد ، خط لب  Diana of London,Bourjo,Etude 

 

 

خط چشم مایع مشکی Diana of london ,Paris,Aqua color kraylon 

 

مداد و خط چشم مایع برای داخل چشم M.A.C, Diana of London 

 

 

 

بسیاری از لوازم آرایش با سایر مارک ها هم ممکن هست که 

  

دارای کیفیت باشه ولی من قادر به شناسایی و معرفی همه 

  

اونها نیستم و باز هم تکرار می کنم که از فروشگاه هایی 

  

که تستر کامل لوازم آرایشی رو دارند خرید کنید و به هیچ وجه 

  

از فروشگاه های فاقد تستر که به صورت فله ای لوازم آرایشی 

  

رو می فروشند خرید نکنید.

قابل توجه خانم های علاقمند 

 

 

 

 

آموزش میکاپ عروس به سبک های نوین و آموزش گریم های هالیوودی با تخفیف ویژه 

 

 

 

 

 


 

زیباترین عروس سال با میکاپ های گلد و fade out  با رنگ های برنز براق واقعی زیبایی خوانندگان مشهور را تجربه کنید. . . !!!!

  

 

  

 

 

با تعیین وقت قبلی 

 09353862179