آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

مسافرت بودم.....

سلام

لیست سی دی ها و توضیحاتش رو گذاشتم برای کسانی که خواسته بودند.

هزینه پست و cd ها به عهده خودتون است.قیمت هر سی دی ۱۲۰۰ تومان است و هزینه پست هم بستگی به محل سکونت شما دارد.

۲cd

آموزش خود آرایی صورت(مبتدی)

۳cd شینیون فرانسوی و کوپ مردانه
۱cd ۳مدل کوپ و رنگ جدید
۲cd عروس عرب(آرایش و شینیون)
۱cd آرایش سارا کامکاریان
۱cd آرایش صالح زیدان(free look)
۲cd

کوتاهی مبتدی ۱و۲

 

برای سفارش ایمیل بزنید


 

نظرات 13 + ارسال نظر
کلیک کن تو قلب من 18 شهریور 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان استفاده کردیم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من

http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

http://www.shovaliehsabz.blogfa.com
عشق شوالیه سبز

http://www.emailiranian.persianblog.ir
شانس درخونه تو زده

بهاره 19 شهریور 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام نی نی عزیزم
مسافرت خوش گذشت. امیدوارم کلی انرژی و روحیه گرفته باشی.
سی دی های عروس عرب و آرایش سارا کامکاریان و آموزش خودآرایی صورت ترجمه شده هستند یا زیرنویس دارند یا هیچ کدوم؟
قربانت
بهاره

بهاره 19 شهریور 1386 ساعت 03:07 ب.ظ

نی نی جون ببخشید فضولی میکنم اما من آخر سر نفهمیدم اسم شما چیه؟
هرمینه؟ اما؟ نی نی؟!
تازه شماره حسابی هم که اعلام کردی به یه اسم دیگه است!!

فاطمه 22 شهریور 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

با سلام.من دفعه اولمه سایتتون رو دیدم
اونم کاملا اتفاقی . خیلی خوشم اومد می
خواستم اگه می شه سوالمو جواب بدین. من جند
وقت دیگه عروسیمه , نه صورتم ونه هیکلم زیاد
چاق نیست وصورتم کشیده هست واسه همین می
خوام مدل مویی داشته باشم که یه خورده مو
اطراف صورتم رو بگیره.به نظر شما آرایش
ومدل موخلیجی واسه من مناسبه؟ اگه آره به
نظر شما از فر ریز استفاده کنم قشنگتره یا
فر باز .خواهش می کنم زود جوابمو بدین
با تشکر

فاطمه 22 شهریور 1386 ساعت 12:40 ق.ظ

با سلام.من دفعه اولمه سایتتون رو دیدم اونم کاملا اتفاقی . خیلی خوشم اومد می خواستم اگه می شه سوالمو جواب بدین. من جند وقت دیگه عروسیمه , نه صورتم ونه هیکلم زیاد چاق نیست وصورتم کشیده هست واسه همین می خوام مدل مویی داشته باشم که یه خورده مو اطراف صورتم رو بگیره.به نظر شما آرایش خلیجی واسه من مناسبه؟ به نظر شما از فر ریز استفاده کنم قشنگتره یا فر باز .آخه می خوام یه خورده مو اطراف صورتم رو بگیره .خواهش می کنم زود جوابمو بدین
با تشکر

نیلوفر 25 شهریور 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

درباره سایه مخملی توضیح دهید مرسی

پگاه 29 شهریور 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

مرسی عزیزم از زحمتات . تو فوق العاده هستی .خسته نباشی
واقعا وبلاگت آموزندس .خیلی خودت و وبلاگتو رو دوس دارم گلم.

ستاره 30 شهریور 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام عزیزم .. سیدی ها چند روزه به دستمون میرسه؟

مریم 1 مهر 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام نی نی جون خسته نباشی . نی نی جان من چطوری میتونم یه رنگ قهوهای روشن با ایگورا روی موی مشکی طبیعی در بیارم طوریکه تن نارنجی نده؟

مسعود 8 آذر 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://fashionn.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبایی داری
خیلی خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم
اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم و ارتباط کاری ( همکاری ) داشته باشیم
منتظر حضور پر مهرتون هستم
موفق باشی [گل][قلب]

[ بدون نام ] 10 دی 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

نازنین 17 دی 1386 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام نی نی جون وبلاگت عالیه دستت درد نکنه می خواستم بدونم این سی دی های آموزشی اگه بخواهیم سفارش بدیم کی به دستمون می رسه

کاترین 11 مهر 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.k_borumand2000@yahoo.com

سلام خانم کامکاریان
فوت مادر عزیزتان را به شنا و خاتواده محترمتان تسلیت عرض نموده و لطفا ما را هم در غم خود شریک بدانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد