آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آرایش خطی به روش ساده.

سلام

یک مدل ساده و زیبای آرایش خطی کشیدن خطوط باریک پشت چشم است.

1-در روش اول پشت چشم یک سایه تیره(سبز یا سرمه ای)می زنیم و از گودی چشم به سمت انتهای ابرو خطوط باریک و موازی(صاف یا کمی حالت دار) به سمت انتهای ابرو می کشیم.

-در روش دوم یک سایه روشن پشت پلک و سایه تیره تر رو در گوشه خارجی چشم به سمت داخل زده و رو گودی چشم مانند تصویر میزنیم .واز گوشه چشم خطوطی مانند عکس زیر پشت پلک کشیده و با نگین ریز تزیین میکنیم.

 

این فرم آرایش چشم ها را کشیده تر و این خطوط مژه ها را پرتر جلوه میدهد.کشیدن خطوط کاملا به سلیقه و فرم چشم بستگی دارد و این نمونه ها رو خودم طراحی کردم و از هیچ ژورنالی الگو برداری نشده اند.

نظرات 35 + ارسال نظر
پریسا 30 مرداد 1386 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام نی نی جون
دست گلت درد نکنه .لطفاْ همش از این آرایش های خطی بنویس وتند تند عکس بذار

مریم 30 مرداد 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام من تازه به جمع شما پیوستم و همه صفحات قبلی را هم خوندم .بسیار ممنون.عالیه.

سمیه 30 مرداد 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام مرسی عزیم که جوابم و دادی آرایش خطی تون هم خیلی زیباست
باز هم از این اموزشها بگذارید متشکرم

سارا 30 مرداد 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام عزیزم
من همیشه مطالیتو نگاه میکنم. خیلی جالبه .به سلیقه خوبت تبریک میگم.
لطفه آرایش چشم مدل گربه ای رو هم آموزش بده.خصوصا طریقه کشیدن خط چشم و سایه زدنو. مرسی

[ بدون نام ] 30 مرداد 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
کارتون واقعاً عالیه مرسی لطفاً چند تا عکس از طراحی روی بدن و صورت نیز بگذارید . راستی من موهام خرمایی است و می خواهم یک مش فانتزی کنم به نظرتون چه مشی خوبه
مرسی

مش دو رنگ نارنجی و استخوانی یا فسفری.با فویل به صورت یکی در میان.

زهره 30 مرداد 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
ممنون از فیلم های آموزشی که در سایت گذاشتین
سوال من درباره رنگ موی سال است و می خواستم بدانم در حال حاضر چه رنگ مو یا مش و مدل کوتاهی مو مد است . و می خواستم اگر امکان دارد شما برای دختر خانم ها چه رنگ مویی را با چه شماره ای پیشنهاد می کنید .
با تشکر فراوان از شما

رنگ موی طبیعی تون با هاف لایت فانتزی یا رنگ کردن به روش خروسی .تا اونجایی که میتونید رنگ زمینه مو رو تغییر ندید چون وقتی موهاتون سفید بشه مجبور به انجام این کار میشید.

مینا 31 مرداد 1386 ساعت 08:16 ق.ظ

آرایش خطی خوشگلیه مرسی

یاسی 31 مرداد 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

واقعاْ از اینکه وقت می زاری و ایمن مطالب رو آموزش می دید بسیار ممنونم امیدوارم موفق باشید

منا 31 مرداد 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
تا حالا هیچ ارایشگری که به خوبی شما باشه ندیدم همه مطالب خوب وعالی است اگه ممکنه سی دیهای اموزش شینیون اگر می فروشید مایلم بخرم رو تو ی صفحه بذارید من ایمیل شما ر نمیدونم میشه اونم رو صفحه بذارید
مرسی

email:man_nini_boodam@yahoo.com
لیست سی دی ها رو توی وبلاگ قبلیم ببینید

m_m9522 1 شهریور 1386 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام مر سی از ارایش خطی ولی خیلی سا د ه بو د میشه کمی بهتربذارید ارایش خطی با حال تر میشه چند تا عکس با حا ل از طر احی روی صو ر ت سینه بدن بذارید من خیلی مد لهای ارایشی بلد م ولی همیشه احسا س میکنم طر ح با حال تری هست که یاد نگرفتم راستی خا نو م خو شگلنگین روی صو ر ت با چه چسبی مو ندگا رتر ه چون جا ی مر طوب فرق میکنه ازکاشت ناخن چیزی نمی نو یسید یا دیز این ناخن بهدمیخو استم بدونم دنیس کا لر رنگ استخو انی یا بژ نو شته روی رنگ روی چه پپایه ایباید با شه برام حتما بگید فقط خود رنگ رو بذارم با اکسیدان رنگساژ کنم همون میشه یا نه مر سی یا دت نره خیلی کار ت عالی شده هرشب مییای چک میکنی سو الاتو و زیر هم ن جو اب میدی خو ش بحا لت اینقد ر پیشر فت داریچند تا ارایش خطی با حال تربذار ابتد ایی نه

[ بدون نام ] 1 شهریور 1386 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام نی نی
خوبی
هدف از برنزه کردن پوست چیست
کسانی که برنزه میکنند بدنبال درخشندگی پوست هستند یا رنگ برنز مانند
ایا ارایش پوست برنزه درخشان و براق است
ایا میتوان صورتهای اصلاح نشده را برنزه کرد

هدف برنزه کردن و تنوع رنگ پوسته هر چند که موندن زیر آفتاب باعث سرطان پوست میشه ولی هنوز افرادی مایل به این کار هستند.استفاده از اسپری auto-bronzer به جای برنزه کردن زیر آفتاب توصیه میشه.بله برنزه کردن برای همه صورت ها امکان داره و مات یا براق بودنش بستگی به لوازم مورد استفاده داره.

باران 1 شهریور 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام. خسته نباشید. از مدلهای زیباتون ممنون. یه سوال داشتم به نظر شما برای کسی که بینی نسبتا بزرگی داره چه نوع آرایشی مناسبه. با تشکر

نوشین 1 شهریور 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام.خیلی آرایشهای چشم قشنگی گذاشتید.دستتون درد نکنه. و مرسی بابت اینکه زود به زود مطلب می ذارید.

فریبا 2 شهریور 1386 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام
من یه سوال داشتم :
وقتی موهای موج دار را براشینگ میکنیم چکار می شه کرد که در هوای مرطوب و شرجی فر نخوره و حالتش رو حفظ کنه ؟؟؟
ممنون می شم جواب سوالم رو بدین
فریبا از واشنگتن

از سرم کریستال به مقدار کم در موقع براشینگ استفاده کنید و بعد از اتمام کار فیکساتور رو از فاصله ۲۰ سانتی روی مو در حالی که سرتون رو محکم تکون میدید اسپری کنید.

سمیرا 2 شهریور 1386 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام نی نی جون ممنون از زحمتتات .من یک بار موهامو آرایشگاه بلوند کردم یه کم زرد شده بود بعد آرایشگرم برام یه رنگ بنفش گذاشت که موهامو بنفش کرد بهم گفت اگه ۳-۴ بار بشوری پاک میشه منم همین کارو کردم نتیجه عالی شد .میخواستم بپرسم شما میدونی اون رنگ بنفش چی هستش؟

احتمالا رنگ v5 که خنثی کننده رنگ زرده و کمی رنگی که گذاشته غلیظ بوده به همین دلیل کمی بنفش شده ولی چون مو بلوند بوده بعد از چند بار شستن میره و موها نیز زردیش گرفته میشه.

فرشته 2 شهریور 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

ننی جون مرسی از مطالبت میخواستم یه مدل مو اسپرت برا صورتای کشیده برام معرفی کنی البته منظورم مدل جلوی مو هستش مرسی عزیزم

سپیده 3 شهریور 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام .
وقتت بخیر
واقعا خسته نباشی
من یکی دو هفته ای است که سایت شما رو از طریق search کردن پیدا کردم
ممنونم مطالبی که دنبالش بودم تو سایت شما کامل هست
از اینکه اینقدر در توضیح دادن دقت کافی دارید که چیزی جا نمونه ممنونم
خانمی من تازه عقد کردم . خانواده ام هم مذهبی بودند الان که ازدواج کردم میخوام
آرایش کنم ولی بلد نیستم یعنی بلدم ولی اصلاً خط چشم بلد نیستم بکشم شما اگر سی دی یا مطلبی دارید می تونید واسم بفرستید و راهنمایی ام کنید
آخه نامزدم دوست داره ارایش کنم به خصوص آرایش چشم رو
یک دنیا ممنونم
زحمت میکشی
قربانت
سپیده

بله فیلم رو براتون توی وبلاگ میگذارم دانلود کنید

زهره 3 شهریور 1386 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام
ممنون که جواب سوالم دادین
شما گفتین رنگ کردن به روش خروسی/میشه بیشتر توضیح بدین که این روش چه جوریه

روشی که با فویل قسمت تاج سر رو بصورت تکه ای به رنگ های گرم در می آوریم.

باران 4 شهریور 1386 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام نی نی جون پس چرا جواب منو ندادی. من پرسیده بودم کسی که بینی بزرگی داره چه جوری باید میک آپ کنه که بینیش کوچیکتر به نظر بیاد . از مطالب جالبی که می ذاری ممنون. لطفا در باره مدلهای شینیون جدید هم مطلب بذار موفق باشی

هم باید بینی رو گریم کنید و اگر بینی تون بلنده فرم ابروهاتون باید کشیده و خطی باشه و اگر قاعده پهنی داره فاصله بین ابروها رو کمتر کنید.وچشم هاتون رو هم طوری آرایش کنید که درشت و جذاب به نظر بیاد.

ماهنوش 4 شهریور 1386 ساعت 12:14 ب.ظ

آرایش ها عالی بودند ...اگه میشه از آرایش های خطی بیشتر عکس بذار
مرسی

صبا 4 شهریور 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.poshesh.mihanblog.com

سلام عزیزم مطلبت عالی بود .

میتونی رنگ موی شرابی بزاری برام مرسیییییییییییییییییییییییییی

nahal 4 شهریور 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

salam
mhkhastam bekhatere in vebloge khob beheton tabrik begam
mikhastam beporsam saye ke mizanam bad az ye modat kamrang mishan va halate va range avaliashono az dast midan
be marke saye marbot mishe ya chize digas? age be markesh marbote lotfan ye marke khobo moarefi kon
merci azizam

به مارک سایه هم مربوط میشه.از سایه های کژال و استی لودر استفاده کنید.از چسب سایه هم میتونید استفاده کنید.

ملیحه 7 شهریور 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

میخواستم بدونم برای ارایشهای خطی فقط روی یک طرف چشم کار می شه یا دو طرف ممنون

بستگی به آرایش داره مثلا مدل هایی عکسشونو گذاشتم قرینه کار میشه ولی مدل هایی که طرح رو از کنار چشم به سمت گونه یا پیشانی ادامه میدهیم و تزیین نگین روی یک سمت انجام میشه.

صبا 9 شهریور 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.poshesh.mihanblog.com

سلام اپم بدو بیا مدلای خوشگل هندی

مهشاد 10 شهریور 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام گلم خوبی ممنون از زحمات زادت می خواستم بدونم هدفت از تاسیس این وبلاگ چیه؟ برای تبلیغات یا لا چه هدفی هر هدفیه که بهت تبریک می گم عالیه و همه از وبت ممنونیم و لطفا کمی زود به زود تر اپ کن عزیز ماذو کمتر تو انتظار بزار

بهاره 13 شهریور 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام نی نی خانومی!
ببخشید من یه کم بیسوادم! می‌شه بگی رنگساژ یعنی چی؟!!!!!!
راستی آرایش خطی هایی که گذاشتی خیلی جالب بودن. من تازه فهمیدم آرایش خطی یعنی چی!!

رنساژ یعنی سایه انداختن و رفله دادن به مو بعد از انجام دکلره.این کار با رنگ کردن مو تفاوت داره و از اکسیدان بسیار کمی استفاده میشه.

نوشین 13 شهریور 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام عزیزم . خسته نباشی . و تبریک به خاطر این همه اطلاعات.به نظر شما اگه مورو با کلاه مش کنیم و بخوایم برای رنساژ از چند رنگ استفاده کنیم چه رنساژهائی قشنگ تره؟لطفا جواب این سوال منو بدید. و یک سوال دیگه رنساژ نقره ای رو چطور باید دراورد؟ممنون میشم.

بستگی به این داره که بعد از اتمام دکلره مو چقدر روشن شده باشه.رنساژ نقره ای رو با رنگ ssa مارک aquarly میتونید ایجاد کنید.
فرمول رنساژ های مختلف توی وب قبلیم هست برید ببینید.
makeupnini.blogfa.com

عالم 17 شهریور 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

عزیزم من برات ایمیل زدم ولی خواستم ایجا ازت بخاطر این بلاگت تشکر کنم خلی برای من مفید بود می بوسمت

بهاره 18 شهریور 1386 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام نی نی جونم
کجایی دختر؟ خوبی؟
راستی پست های من کجاست؟!!

نازنین 21 شهریور 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

با سلام و تشکر فراوان از مطالب آموزندتون می خواستم بپرسم اگه کسی بینی بلندی داره فرم ابرو مایل به گرد یا هشتی یا کشیده به سمت شقیقه ها باشه؟ و چه جوری بینی رو سر بالا گریم کنیم؟ و با چه موادی رو پوست روشن؟

اگه بینی بلنده باید ابروها حالت خطی و کشیده داشته باشه قسمت روی بینی رو کمی تیره میکنیم و زریش رو روشن تر و نوک بینی رو هم تیره میکنیم.با پالت گریم اینکار رو انجام بدید.

yalda 30 شهریور 1386 ساعت 09:03 ق.ظ

salam khaste nabashi khanoomi,webe kheili khubi dari. .rastesh man moham halate fer tabiee dare vez nistan taghriban mishe goft khosh halatan ,mikhastam age emkanesh hast chanta modele moo va makhsoosan shiniyon baram bezari,ghablan azat mamnoon

هیوا 25 آبان 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام مطالبتان خیلی عالی است و اگه میشه در مورد رنگ مو بیشتر توضیح بدید چون میخوام بدونم روی موی مش شوده اگه بخوایم رنگ قهوای در بیاریم چیکار کنم

پگاه 26 فروردین 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام عزیزم
صفحات مربوط به آرایش صورت رو خوندم.
اگه بشه دامنه اطلاعاتیو که به ما میدی وسیعتر بکنی ممنون میشم.
تبریک میگم...کارتون خیلی خوبه

امیر 25 خرداد 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://kermanrayaneh.com

سلام . من هم وبلاگم رو آپ کردم . اگه وقت کردید سری بزنید .

آخرین مطالب وبلاگ :
1 - دانلود کلیپ دختر همسایه
2 - نرم افزار ایمیل مارکتینگ
3 - بازی سونیک برای کامپیوتر
4 - روزنامه و مجلات خارجی

www.kermanrayaneh.net

elnaziii 10 مهر 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://elnaziii.blogfa.com

salam doste aziz. siteton fogholade ast.
site man ham dar morede aroosi hast.sar bezani khoshal misham.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد