آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

فقط برای خوانندگان وبلاگ

سلام به همه شما که با نظراتتون من رو حمایت میکنید.

 

 

از تماس هاتون هم ممنونم.


توی این هفته لوازم و عکس های جدید (ژورنال)برام از دبی میاد و حتما معرفی محصولات جدید و

 عکس هایی که هیچ جا نمیتونید پیدا کنید براتون میگذارم.

 

 

 

پاسخ سوالات رو کم و بیش دادم ولی پست امروزم برای خانم هایی هست که وقت کار عروس خواستند....

*آرایش عروس با بهترین مواد وکیفیت صد در صد*

 

 

تمامی خدمات آرایشی برای خوانندگان وبلاگ با تخفیف ویژه!!!

 

*انواع آرایش های عربی ومینیاتوری ،شینیون های زیبا با موهای اضافه*

 

 برای رزرو وقت تماس بگیرید.

تلفن تماس:۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

 سریعتر برای رزرو وقت تماس بگیرید چون در صورت پر شدن شرمنده شما خواهیم شد.

 

 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
مینا 27 مرداد 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
من قبلا برای آرایش توی آرایشگاه قبلیتون(سعادت آباد)اومده بودم اگه یادتون باشه ولی دوباره که مراجعه کردم گفتند که شما جاتون عوض شده .آلان هم برای آرایش وشینیون وقت میخوام برای هفته دیگه نامزدیمه.

پریسا 27 مرداد 1386 ساعت 07:20 ب.ظ

نی نی جون مرسی که سریع جوابم رو دادین، احساس خوبیه وقتی آدم میبینه به سوالش سریع رسیدگی میشه.
من حتما در اسرع وقت براتون عکس با میک آپ کم میفرستم. من فکر میکنم به خاطر رنگ پوستم هر رنگی به من نمییاد. تا حالا شرابی زده ام( ماهاگونی شرابی میشه؟) و ۰۶ و ۰۵ مارک ولا رو.
میشه بگید که طرز مخلوط کردن رنگ و اکسیدان چیه؟ نسبت یک به یک دارن یا نه؟ مدت گذاشتن رنگ روی مو معمولا نیم ساعته، درسته؟ ولی من حس میکنم بعضی وقتها این نیم ساعت کافی نبوده و باید کمی بیشتر میمونده!!! در ضمن این درسته که موهای سفید بعد از یک مدتی دیگه رنگهای روشن رو به خودشون نمیگیرن و باید رفت روی رنگهای تیره؟ اگه موهای من به اون حد برسه من چیییییییییییییییییییییییییی کار کنم؟ وای!!!!
خوش به حال اونایی که ایرانن و میتونن راحت زنگ بزنن و بیان پیش شما.
موفق باشین.

NASIM 27 مرداد 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

salam wow chw axaye ghasangi fek nemikardam enghad zood update konid kaste nabashid mikhastam beporsam shoma tooye salonetoon kare paksazi va layebardariye poost ham anjam midid?age anjam midid mikhastam bedoonam ba paksazi va layebardariye pst emkanesh hast ke post yeki 2daraje roshantar beshe va ya rahe digari baraye residan be in hadaf vojood dare pshapish az ranamayiton mamnon

حامد باغبان زاده 27 مرداد 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://1391.blogfa.com

سلام رفیق خسته نباشی عالی بود امیدوارم عالی تر هم بشه

مریم 27 مرداد 1386 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام عزیزم

در ارایش مینیاتوری برای کشیدن نقاشی ها یا خطوط از چه چیزی استفاده میشه


مهناز 28 مرداد 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام نی نی
خوبی
هدف از برنزه کردن پوست چیست
کسانی که برنزه میکنند بدنبال درخشندگی پوست هستند یا رنگ برنز مانند
ایا ارایش پوست برنزه درخشان و براق است
ایا میتوان صورتهای اصلاح نشده را برنزه کرد

نازی 28 مرداد 1386 ساعت 10:31 ق.ظ

عکسا فوق العاده است مرسی

شهلا 28 مرداد 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

نی نی دمت گرم سایتت عالیه
اگه جواب سوالها را هم بدی عالیتر میشه
موهای من بلوند است
اونا رو به کمک سشوار ومو پیچ بیگودی می کنم
اما از نتیجه کار راضی نیستم
فکر می کنم باید از یه واکس مو یا اسیپری حالت دهنده یا کرم مخصوصی استفا ده کنم میشه کمکم کنی

مریم 28 مرداد 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام عزیز چه عکسهای قشنگی ممنون وبلاگت حرف نره و ممنون که جواب سوالاتمونو می دی فقط زود به زود آپشو عزیز فدای تو نازنین موفق باشی

سمیه 28 مرداد 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام نی نی جان مرسی از عکسها خیلی عالیه
راستی من یه سوال دارم تو رو به خدا اینو دیگه بی جواب نذار اگه تونستی تا فردا ظهر یعنی دوشنبه بهم جواب بده
میخواستم بدونم مواد صاف کننده مو چی بگیرم از چه مارکی عالیه
و موقع صاف کردن موها را محکم شانه کنیم بهتره یا که نه اصلا شانه نزنیم اگه میشه یه توضیخ کلی برام بدید ممنون میشم خیلی زیاد منتظرم فوری فوری

سلام
مواد صاف کننده ولا یا هر مارک دیگه ای که مناسب مو(طبیعی یا رنگ شده) باشه.اینکه موهارو بکشید یا شانه کنیدو... به مقاومت مو ومیزان فر بودن بستگی داره.واگر موهاتون سالم و مقاوم باشه میتونید مواد رو به ساقه مو زده و با دست به آرامی بکشید.

[ بدون نام ] 29 مرداد 1386 ساعت 09:01 ق.ظ

برای این که موهای خیلی صاف نه خیلی چربی داشته باشم بعد از حمام به جز برس زدن باید بامو هام چکار کنم

بیتا 29 مرداد 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

salam azizam
shoma arayeshgahetoon kojast.saadat abade .
chon man chenad vaght dige aroosime va donbale ye arayeshgare khoob too saadat abad migardam mamnoon misham javabamo bedi.

سلام
من در حال حاضر نوبنیاد هستم و کار عروس رو اونجا انجام میدم.چون سرم شلوغه فقط در صورتی که وقت رزرو کنید میام.
شماره تماس برای تعیین وقت:۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

سمیرا 29 مرداد 1386 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام . ممنون از وبلاگ زیباتون . همه چیز عالیه

شهره 30 مرداد 1386 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام
وبلاگ جدید مبارک/امیدوارم همیشه موفق باشی
سوال من در مورد هیر اکستنشن/اگر ممکن در مورد هیراکستنشن وانواع ان توضیح بدین .خیلی دوست دارم این کار یاد بگیرم
در ضمن شما کاشت ناخن آموزش میدین؟

نگار 21 شهریور 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام وقتت به خیر. می خواستم بپرسم من موهام بور هستند چه جور مش بزنم که قشنگ در بیان تا حالا همش استخوانی یا کاهی زدم نمی شه یه جور تغیر بدم ؟البته نمی خوام رنگ زمینه رو تغیر بدم؟و دیگه اینکه نوک موهام از قبل مش و رنگ روشن داره چی کارش کنم تا به رنگ بور زمینه بشه و با شستن به زردی و روشنی نره؟ یک دنیا ممنون از شما خانومی

بیتا 25 مهر 1386 ساعت 02:59 ق.ظ

عکسهاعالی وغیرتکراری است ممنون تامیتونی عکس آرایش خطی بزارخیلی علاقه دارم .

sahar 18 آبان 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://rojanhairmekeup.blogfa.com

mer30 khoob bood

لاله 16 بهمن 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.makeupemma.blogfa.com

سایت جدید تون واقعا جالبه لطفا در مورد پوشاندن سیاهی دور چشم منو راهنمایی بکنید درضمن من موهای زیتونی متوسط دارم اگر بخوام روشنتروشفافتر بشود از چه ترکیب رنگی استفاده بکنم با سپاس لاله

شیرین 14 اردیبهشت 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

اتنا 31 اردیبهشت 1387 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام نی نی جون. من تازه با شما اشنا شدم.من یک ارایشگر تازه کارهستم و ساکن شهر گرگان. بیشتر از هر چیزی دوست دارم ارایش عروس و یاد بگیرم.اما توی شهرمون کسی رو نمیشناسم که در حد خوب به من اموزش بده.از شما میخواستم کمکم کنید.

سمیرا 16 تیر 1387 ساعت 09:21 ق.ظ

کاراتون واقعا عالی برای من که حدود یکسال به جمع آرایشگران پیوستم واقعا عالی در مورد مش روز بیشتر بگید ازتون خیلی ممنونم البته مطالبی که گذاشتید واقعا به من خیلی کمک کردن براتون آرزوی موفقیت میکنم عزیزم

سارا 27 شهریور 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام عزیز
می خواستم بپرسم شما تاج ژله ای نمیذارین؟
من چند تا مدل تاج میخوام.
منتظر هستم.
خسته نباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد