آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

سال نو پیشاپیش مبارک

*سلام سال نو پیشاپیش مبارک*

خیلی متاسفم که تو این مدت(البته به علت آسیب دیدن کامپیوترم) به وبلاگ

سر نزدم و نتونستم به سوالاتون پاسخ بدم. البته بسیاری از خانم هایی که با

من تماس داشتن و ایمیل زدن بهشونجواب دادم.

 ولی یک مژده برای تمام بینندگان این سایت دارم. به مناسبت سال

 جدید و بدلیل اینکه بسیاری از شما برای تغییر رنگ موهاتون به مشکل بر

 می خورید و متاسفانه بسیاری از سالن های آرایشی با گرفتن هزینه های بالا

 و استفاده از مواد نامرغوب برای سود بیشتر باعث آسیب دیدن موی شما

می شوند،در پست بعدی کلیه مطالبی که برای تغییر رنگ موها و انواع لایت

 هاو دکلره و رنساژ لازم هست رو مینویسم و امید وارم که این عیدی کوچیک

 باعث بشه سال زیبا و شادی رو در پیش داشته باشید.

 

برای گرفتن وقت  کار عروس و کلیه کلاس های گریم و آرایش و سفارش

 سی دی ها آموزشی با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

 

منتظر مطالب بعدی باشید.

EMMA

نظرات 16 + ارسال نظر
مدی 10 اسفند 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

خوبه خوبه
وبلاگت رو یه جوری بنویس که آقایان هم مشتری شن

مریم -۲۰ ساله-تهران 11 اسفند 1386 ساعت 08:39 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید می خواستم لطف کنید مارک های خوب لوازم آرایش که برای پوست وچشم مضر نباشه رو به من معرفی کنید. البته می دونم که گفته بودین سوال تکراریو جواب نمی دین ولی اگه لطف کنید جواب بدین خیلی خیلی ممنون میشم.
یه سوال دیگه هم داشتم در مورد سی دی های آموزشی . من میخوام آرایش محو یا همون اروپایی رو یاد بگیرم به همراه خودآرایی.لطفا اسم سی دی یا سی دی هایی رو که می تونه به من کمک کنه به همراه قیمتش وهمین طور نحوه خریدش برای من بفرستید.
البته من حدود ۶ یا ۷ ماه پیش سوال اولمو توی نظرات مطرح کرده بودم که تا اونجایی که من می دونم جواب ندادین.اگه ایندفه جواب بدین ممنون می شم.
واقعا زحمت میکشین ولی ارزش داره چون خیلی براتون تبلیغ می شه.بیش از پیش موفق باشید.
با تشکر

الهه ونوس 16 اسفند 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید
کار قشنگیه.... واقعا ممنون
از عکس های بیشتری استفاده کنید

طیبه 17 اسفند 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://makeupemma.blogsky.com

مطالب و عکسها عالی است.لطفا

در مورد کشیدن خط چشم وسایه راهنمایی کنید.









لیلی 19 اسفند 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://makeupemma.blogsky.com

سلام.از اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار می دهید بسیار ممنون هستم.من تا به حال خیلی استفاده برده ام.فقط لطفا راجع به رنساژ نسکافه ای و عسلی و مسی .ترکیب رنگ این رنساژها و اینکه از چه مارکی استفاده کنیم مطلب بدهید باز هم از لطف شما ممنون هستم.موفق باشید.

با تو حکایتی دگر 5 فروردین 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://rahmhe.blogfa.com

سمین 10 فروردین 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام علی بود

سارا 24 فروردین 1387 ساعت 04:29 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
عالیه واقعا
اگه میشه انواع طریقه ی کوتاه کردن مو مثل لیر برام توضیح بدین
ممونم میشم

fereshteh 25 فروردین 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

salam.be nazaram site ghablitun tanavoe bishtaria dasht.vali aksaye arayeshe suratetun alie.mer30

رفعت فرد 27 فروردین 1387 ساعت 01:28 ق.ظ

از سایت شما بهتر ندیدم کلی مطالب جالب داشت .ممنونم

دنیا 29 فروردین 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

سایت شما فوق العاده است. در واقع خیلی باعث حیرت من شد زیرا در این حرفه کمتر کسی را می توان یافت که مسایل تکنیکی بسیار دقیق و حساس را به این راحتی بیان کند. از حسن نیت و آموزس سما بسیار متشکرم . درواقع بسیاری از سئوالات و مشکلات خودم با خواندن وب لاگ شما حل شد. برایتان آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم . ارادتمند - دنیا

[ بدون نام ] 30 فروردین 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

پرگل 1 اردیبهشت 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام.خسته نباشی از این وبلاگ نویسی.خانومی ۱ سوال دارم می خوام موهامو مش صدفی کنم.تا به حال مش نکردم خواهرم یه کم بلده چه پودری استفاده کنم؟چه رنگساژی واسش خوبه؟آخه این مشهای دورو بری هام همشون زرده اه اه

لیلا 4 اردیبهشت 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام. مرسی از مطالب خوبی که گذاشتید. کاش می شد اموزش شنیون هم بذارید.

هما 16 اردیبهشت 1387 ساعت 03:42 ب.ظ

آهاااااااااااااااااا...به اینا میگن عکس

الی 13 بهمن 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

salam khaste nabashid vaghean siteton alieeeeeeeeeeeeeeee

mikhastam beporsam podre decolore be englici chi mishe ,man englic hastam va nemidonam chi bayad bekharam ke khob bashe mer30 az rahnamaitonnnnnnnnnnnn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد