آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

نظرات 1 + ارسال نظر

چه خوبه اگه شما بتونید کمکی به من بکنید .....
من به دنبال رنگ موی قهوه ای که تا درجه ۶ یا ۷ روشن باشه هستم ....این رنگهای قهوه ای که جدیدا مد شده ....و کمی قرمزی یا نمی دونم مسی داره ....حتما می دونید کدوم رنگها رو می گم چون اسم مشخصی براش نمی دونم .....
من فندقی ۷/۵ besو 1/6 دودی و 3/7 زیتونی oliveرا با هم ترکیب کردم و روی موهام گذاشتم که تقریبا تا درجه 5 تیره شده و کمی قرمز فندقی داره .....
من اگر بخوام این مو رو روشن کنم تا درجه 6 یا 7 و قهوه ای گرم که کمی تن قرمز خوش رنگ داشته باشه ( طوری که در اثر شستشو نارنجی و حنائی نشه ) چه رنگی و چه مارکی باید بگذارم روی موهام ....
خیلی خیر می کنید اگه راهنمائیم کنید ....

دوست عزیز شما رنگ سری گرم و سرد رو باهم قاطی کردید و کاملا کار اشتباهیه! رنگ فندقی(قرمز) رنگ دودی(بنفش) و رنگ زیتونی (سبز) است و هیچگاه این ۳ رنگ باهم ترکیب نمی شن چون مخالف همدیگن!!
برای روشن شدن موهاتون از دکلره ضعیف استفاده کنید که نحوه انجام این کار رو در مطالب قبلی گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد