آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

قابل توجه خانم های علاقمند 

 

 

 

 

آموزش میکاپ عروس به سبک های نوین و آموزش گریم های هالیوودی با تخفیف ویژه 

 

 

 

 

 


 

زیباترین عروس سال با میکاپ های گلد و fade out  با رنگ های برنز براق واقعی زیبایی خوانندگان مشهور را تجربه کنید. . . !!!!

  

 

  

 

 

با تعیین وقت قبلی 

 09353862179 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
ندا 8 آبان 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی عالی بود .موفق باشی نه تنها تو ارایشگری بلکه در تمام کاراتون این وبلاگ را به تما می دوستام معرفی میکنم چون خیلی جالب بود من ارایشگری رو خیلی دوست دارم این در حالی که من ارایش نمیکنم فقط ارایش پوست و مو رو دوست دارم من یه سوالی داشتم این بود که من موهای چربی دارم هر کاری میکنم موهام رنگ نمیشه البته رنگهای ملایم میزنم زیاد روشن نه حالا میخوام رنگ مسی بزنم میشه کمکم کنید MER30

ش 8 آذر 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://shadi.tk

salam dost darid moshavere zibayi (lavazeme arayeshi va behdashti)beshid? ye kare bazaryabie 30% sode mostaghim az foroshe har kala va 26% takhfif baraye moshaverane AZIZ maziyathaye in kar ..dashtane karte vizit(moshavere mostaghele zibayi) va davat kardane 5 nafar az dostane khod ke az foroshe anha shoma sod mikOnid, adrese sait sherkat www.oriflame.ir age tozihe bishtari khastid PM bedid ((shadoneee@yahoo.com))

بیتا 18 آذر 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

هزینه آموزش برنزچقدره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد