آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

انتخاب صحیح رنگ برای پایه های مختلف دکلره(1)

 

 

علا رغم تاکید همه منابع اموزشی به افراد در مورد انواع رنگ(سرد و گرم) و چرخه رنگ باز هم

 بسیاری از خانم ها برای انتخاب رنگ دچارمشکل هستند و سوال های تکراری می پرسند.

چند نکته مهم در انتخاب رنگ وجود داره که با توجه به خواسته فرد و خواص رنگ ها به راحتی

 می توان ترکیب مورد نظر رو بدست آورد ولازم نیست هر بار برای داشتن هر رنساژی سراغ فرد

 متخصص برویم!!!


اولین مطلب مهم این است که بدونید در هر سری رنگ چه میزان از 3 رنگ اصلی(آبی ،قرمز و زرد)

 و رنگ های فرعی (نارنجی،سبز و بنفش) وجود دارد و در چه مواردی باید از اون سری استفاده

 کنید.در ضمن باید توجه داشته باشید که هرچه از رنگ های تیره به سمت روشن میرویم از

 میزان رنگ آبی کم و به رنگ زرد اضافه می شود؛ رنگ زرد قدرت روشن کنندگی و رنگ آبی

باعث تیره گی می شود.

مثلا در رنگ سری زیتونی(m) رنگ قرمز بسیار کم و رنگ سبز زیادتر و رنگ غالب است و میزان

 رنگ آبی در شماره های 2 زیاد و هرچه به سمت بالا میرویم این رنگ جای خود را به زرد

 می دهد. پس در شماره 10 رنگ ابی کم است و رنگ زرد بیشتر و به این ترتیب میزان

قدرت رنگ سبز کم است به همین دلیل وقتی روی پایه 7دکلره(زرد کامل) وقتی از m7 یا m8 برای

 ایجاد رنگ زیتونی استفاده می کنیم

بعد از شستن نتیجه به زردی می زند.پس برای حل این مشکل یا باید از رنساژ

 غلیظ(برای رنگ روشن) استفاده کنیم و یا از شماره 3 یا

4بصورت رقیق استفاده کنیم که میزان رنگ آبی آن بیشتر باشد که در ترکیب با زرد(پایه دکلره) به

 نتیجه یک سبز زیتونی بدهد نه زرد مایل به سبز!!!!!!

 

به همین ترتیب در بقیه سری ها نیز رنگ غالب بصورت زیر است:

دودی (C) :بنفش(فرمز کمتر و آبی بیشتر)

خاکستری (A) :آبی

طلائی (G) :زرد

شکلاتی (W) :قرمز با قدرت متوسط

قرمز(R) :قرمز قوی

بنفش(V) : بنفش قوی

مسی: نارنجی قوی

دومین موضوع این است که رنگ های متضاد را بشناسید و بدانید برای خنثی کردن یک رنگ باید از رنگ مخالف آن با قدرت بیشتر

استفاده کنید یعنی برای خنثی کردن رنگ قرمز باید سبزی بکار ببریم که تیره تر باشد. تضاد و ترکیب رنگ ها به شکل زیر است:

زرد <> بنفش

قرمز<> سبز

آبی<> نارنجی

زرد+قرمز=نارنجی

زرد+آبی=سبز

قرمز+آبی=بنفش

به این نکته مهم توجه کنید که روی موهای بلوند(دکلره شده) از سری سرد(زیتونی ،دودی و خاکستری) برای تیره کردن استفاده نکنید چون بدلیل داشتن میزان بیشتر رنگ آبی موها بعد از اتمام کار رنگ به رنگ سبز در میاند پس برای تیره کردن این مو از رنگ سری گرم مثل شکلاتی یا طلائی استفاده می کنیم.

امیدوارم با خواندن این مطلب در انتخاب رنگ مشکل کمتری داشته باشید و کمتر سوال هایی در حوزه انتخاب رنگ و رنساژ براتون پیش بیاد.



لیست فیلم های آموزشی

آموزش کوپ پایه 1 و2

آموزش شینیون اروپایی 1و2

اموزش کوپ و رنگ

آموزش آرایش صورت پایه

آموزش عروس مروان 1و2

آموزش آرایش عروس سارا کامکاریان و صالح زیدان

فقط برای سفارش سی دی با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

قیمت هر سی دی 1500 تومان است و هزینه ارسال بسته به مقصد از تهران محاسبه

 می شود.


موفق باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان 21 اردیبهشت 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام از راهنماییهای خوبتون ممنونم میخواستم ازتون خواهش کنم اگر میشه درباره رنگ ابرو ورنگ کردن ابرو هم توضیحاتی بدید.

ستاره شب 22 اردیبهشت 1387 ساعت 02:37 ب.ظ http://sooheila.blogfa.com

سلام
خسته نباشی به شما
مطالب ارزنده ای ارائه کردید
یک خواهش داشتم اگه امکانش باشد
از عکسهایی که در مطلب قبل ارائه دادید
یکی را آموزش کامل از مرحله شروع تا انتها بدهید
البته اگه امکانش هست
و اینکه اگه نمی شود بگید در کدام از سی دی هایی که اسم بردید آموزش اینگونه آرایش داده شده البته میدانم که آموزش حضوری خیلی بهتر اما بچهت مشکلات نمیتوانم در کلاسهای حضوری شرکت کنم فقط این آموزش را برای خودم و اینکه بتوانم کمی آرایش کنم میخوام
آرزوی موفقیت برای شما دارم

سارا 23 اردیبهشت 1387 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام
اگه میشه کوتاهی مو در مدلی های جدید رو بگین
با تشکر

shab 8 خرداد 1387 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.siahiyeshab.blogfa.com

سلام گلم عکسهاخوب بودخواهش میکنم آموزش خودآرایی روهمراه عکس توی وبت بزارراستی جمع کل سی دی وهزینه پست روهم بنویس منتظرم به وبلاگ من هم سر بزن

mas 20 خرداد 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://valentinoloveday.blogspot.com

سلام . خوبی؟ وبلاگ شما رو از طریق جستجو در گوگل پیدا کردم . من یک وبلاگ دارم که مثل شما
یه سری تبلیغات قرار دادم
اما همان طور که هم شما هم من میدونم خیلی خیلی کم
رو تبلیغات کلیک میشه و ما فقط یک واسطه پخش تبلیغاتشدیم . این درحالیه که تبلیغات من مربوط به گوگل هست .
یه پیشنهاد دارم من امروز رو همه تبلیغات شما کلیک میکنم و شما حسابتو چک کنوقتی پولش به حساب شما ریخته شد شما هم به وبلاگ من بیا و
روی تبلیغات من کلیک کن .
من رو ۱۲ تا تبلیغا شما کلیک میکنم شما هم روی 12 تا تبلیغ من کلیک کن
هیچ تعهدی نیست اما اگر شما هر روز کلیک کنی منم هرروز کلیک میکنم
ببینیم چی میشه!!
ممنونم
http://valentinoloveday.blogspot.com



هرود 26 خرداد 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

وب بسیار خوبی داری ممنون سؤالی از شما داشتم لطفا فرمول رنساژ (صدفی. مرواریدی. نسکافه ای رو هم آموزش بدید .خیلی ممنون

سحر 29 خرداد 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام خسته نباشید با تشکر از راهنمای های مفیدتون مطالبتون خیلی مفید..یک سوال داشتم من موهام رو قبلا مش کرده بودم و از رنگش خوشم نیومد رفتم و رویه مش هام رنگ قهوهای کردم حدود ۳ یا ۴ ماه بهد دوباره رفتم رنگ قهوهای کردم چون ریشه هاش درومده بود بعد از ۱ ماه رفتم مش کردم یخی میخواستم ولی متاسفانه موهام بعضی از جاهاش سوخت و به جایه یخی به دودی خورد و مش نشد هایلایت شد الان موهام زبر شده چکار کنم اصلا از رنگ موهام خوشم نمیاد از رنگ کمند استفاده کردم راهنمایم کنید چه کنم اگه میشه واسه تقویت موهام هم راهنمایم کنید مرسی ممنون منتظر جوابتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد