آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

میکاپ متعادل سازی

آموزش گریم به روش کاموفلاژ با ارائه کیت کامل لوازم برای آرایشگاه ها و خانم های علاقه مند به هنر آرایش و زیبایی

تماس بگیرید

۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

با بردن موس بر روی عکس توضیحات مربوط به آن را ببینید.

از زیرسازی میکاپ به رنگ آبی استفاده کنید.

با پالت گریم حلقه ی سیاه اطراف چشم را بپوشانید

با کرم پودر به رنگ صورتی صورت رو پوشش دهید

با رژگونه به رنگ نارنجی براق به آرایش پایان دهید.

امیدوارم که براتون مفید باشه.

برای سفارش سی دی های آموزشی ،کلاس های خصوصی و تعیین وقت کار عروس با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

موفق باشید.

 

انگلیسی در خواب
بهترین گروه ایرانی
مجموعه زنگ موبایل
تبلیغات با   نگین
عاشقانه ترین فیلم های سینما
بهترین گروه ایرانی
آخرین ترفندها در Yahoo! Messenger
تبلیغات با   نگین
جواهری در قصر موزیکهای شاد انواع زیورآلات و تیتانیوم آموزش انیمیشن سازی
تبلیغات با   نگین
نظرات 21 + ارسال نظر
هیچکس 3 مهر 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://pixx.blogsky.com

سلام
وبلاژ جالب و جدی داری
تبریک میگم اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

باران 3 مهر 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام چقدر دیر به دیر میای دلمون پوسید. عزیزم میشه بگی چه کرمی برای سیاهی دور چشمم استفاده کنم

بهاره 4 مهر 1386 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام نی نی عزیزم.
خدا رو شکر بالاخره اومدی. کلی نگرانت شده بودم. هر روز سراغ می‌گرفتم.
نی نی جون من کلی سوال داشتم ولی هیچ کدومو جواب ندادی. )-:
دو تا سوال هم الان دارم:
۱- قبلا نوشته بودی که از کرم زیرسازی بنفش استفاده بشه. ولی حالا نوشتی کرم زیرسازی آبی! کدومش بهتره؟ چه مارکی از این کرم های زیرسازی بهتر هستن و کدومها رو می‌شه گیر آورد؟ آیا کرم های زیرسازی مخصوص پوست چرب و خشک هم وجود دارند؟ و آیا میشه این کرمها رو دور چشم هم استفاده کرد؟
۲- در مورد ترجمه یا زیرنویس سی دی ها پرسیده بودم که پاسخی نیومد!
۳- در مورد ریزش خط چشم و مداد چشم پرسیده بودم که پاسخی نیومد!
۴- پالت گریم چه مارکش خوبه؟ بخواهیم بخریم باید بگیم پالت گریم؟ فکر کنم اگه بریم و بگیم و طرف شارلاتان باشه چیز دیگه ای جاش بهمون بده! روی جعبه پالت گریم چی می‌نویسه ( به انگلیسی) که ما بفهمیم اینی که داریم می‌خریم واقعا پالت گریمه!
نی نی جون جوابمو بده دیگه....
قربونت
بهاره

یاسی 4 مهر 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام مرسی واقعاْ آموزنده بود

نازی 7 مهر 1386 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
با تشکر از آموزش مطالب آرایشی
سوال من در مکملهای رنگ صورته/اگر ممکن بفرمایید برای هر صورت با هر زمینه رنگیی چه مکملی خوبه
راستی رنگ کردن به روش خروسی چه جوریه
ممنون

منا 9 مهر 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب مممنکه سوالم مربوط به این بخش نباشه اما خواهش میکنم که جواب سوالم رو بدید چون خیلی مهمه بیشتر سایتهای خبری اعلام میکنند استفاده از مواد شیمیایی روی سر مثل رنگ دکلره و... احتمال ابتلا به سرطان مثانه رو بوجود میاره واثرشو بعد از سالها نشون میده از شمایی که تو کارتون مجرب هستید وتخصص زیادی دارید خواهشمیکنم جواب سوالم رو بدین چون در حال حاضر به دلیل چنین خبری نمیتونم کار ارایشی رو دنبال کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون از زحماتتون

نازنین 17 مهر 1386 ساعت 06:01 ب.ظ

عزیز جون این انصافه حالا هم که اومدی چیزی برای گفتن نداری

شهره 29 مهر 1386 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام نی نی جون /خوبی
دلمون برات تنگ شده/کجایی

سمانه 7 آبان 1386 ساعت 09:14 ق.ظ

یه زمانی وبلاگت پر اطلاعات مفید برای آرایش بود ولی امروز تو وبلاگتون فقط تبلیغه خودتونه و دیگران
حیف

سارا 17 آبان 1386 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
من چون موهای مجعدی داشتم مجبور شدم که برای صافی موهام از گلت استفاده کنم و به طبع مجبورم هر وقت که از حمام میام موهام رو سشوار کنم که همین باعث شده که موهام دچار موخوره بشه که باعث ناراحتی خیلی زیادم شده.
میخواستم در این مورد من رو راهنمایی کنین.
در آخر هم به خاطر وبلاگ زیبا و پر محتواتون تبریک میگم.

ه.گریکوریان 18 آبان 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://hair-makeup.blogfa.com

سلام. از وبلاگ شما خوشم آمد. من هم به تازگی به کلاسها آاریشی می روم. امیدوارم موفق باشی. به من هم سری بزن.

سلام.
چرا کم پیدا شدین ؟

یاسی 26 آبان 1386 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام نیستی کجایی ؟ خیلی وقته دیگه به روز نمی کنی؟امیدوارم هرجا هستی حالت خوب باشه

سعیده 5 آذر 1386 ساعت 03:36 ق.ظ

چقدر دیر به دیر به روز می شی

محبوبه 5 آذر 1386 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام دوست عزیز من محبوبه هستم ۲۰ ساله ازشیراز
تازه مدرک آرایشگریمو گرفتم در حد پایه
ولی خیلی دوست دارم راجع به فنون آرایش بیشتر بدونم
اگه میشه چند نوع مدل شینیون واسم بزارین
وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری
مرسی از این همه لطفت
من خیلی استفاده کردم
موفق باشی
راستی عکسات خیلی جالب بودن

شیوا 12 آذر 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://rozhayezendegi.persianblog.ir

سلام من وبلاگ قبلی تونو دیدم و از اونجا اومدم به وبلاگ جدیدتون .
ممنون از راهنمایی های خوب شما در مورد آرایش و پیرایش .
لطفا به من مارک چند نوع کرم پودر خوب رو معرفی کنید.

فلیزپی 13 آذر 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://talkh-o-shirin.blogsky.com

!!!!
اینجا چه بامزه اس!
موفق باشی!
فقط یه چیزی،
کاش این تبلیغ ها رو تو پست ها نمیذاشتی.
خوانایی مطالب کم شده.

ستاره 15 آذر 1386 ساعت 10:29 ق.ظ

از مطالبتون ممنون چرا وبلاگ آپ نمیشه خیلی وقته که وبلاگ به روز نشده

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

کاترین 20 شهریور 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://k_borumand2000@yahoo.com

سلام
ازشما بابت این اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می‌دهید بسیار ممنونم. فقط یک خوهشی داشتم چونکه خیلی از عکسهای شما باز نمیشه نمی‌دانم چرا ؟ من رنگ پوستم کندمی یا زرد میشود گفت . چشم و ابروی قهوه‌ای دارم آیا صحی است که پنکیک ۱ درجه تیره‌تر استفاده کنم یا ۱ درجه روشنتر؟ و اگر لطف کنید به من بگویید که چگونه در روز که سرکار میرویم آرایشکنیم که خیلی معلوم نیاشد و درضمن درخشان هم باشد ممنونم. چون من یک پزشکم و در سرکار دکترای مرد یلی به خانمها در وضع ظاهر و آرایششان توجه می‌کنند . ممنون میشم اگر برایم ایمیل کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد