آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

  کلیه خدمات آرایشی وآموزش میکاپ و گریم تخصصی ،خودآرایی،شینیون و کار عروس؛ارائه سی دی های آموزشی برای خوانندگان وبلاگ با تخفیف ویژه.

برای گرفتن وقت تماس بگیرید.

E-mail: man_nini_boodam@yahoo.com

تلفن تماس:۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹

کلاس ها به صورت خصوصی و حداکثر ۲ نفره برگزار میشود.

 


نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه افسون 29 مهر 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

عالی بود یک سوال دارم مش دودی ویخی راچگونه انجام می دهند من افسانه ازتهران هستم لطفا جواب بدهید سارا خانم

سعیده 30 آبان 1386 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام
چند ماه بود به سایتت سر نزده بودم خوشحالم هنوز به روز می شی.
من چند روز دیگه عروسی دعوتم و می خواستم موهامو مدل باز درست کنم چی پشنهاد می کنی؟من به مدل فر رو خیلی دوست دارم به من هم خیلی می یاد نظرت راجع به فر کردن چیه؟ می شه چند تا عکس بذاری ؟

ندا 5 آذر 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام !
واقعا خسته نباشین مطالب دو تا و بتون رو خو ندم خییییییلی خوب و مفید بودن ......راستی مشتاقانه منتظرم آپ کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد