آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

الگوی طراحی بدن

عکس زیر چندتا الگوی زیبا است که میتونید برای طراحی روی بدن ازش استفاده کنید.

نظرات 37 + ارسال نظر
منا 3 شهریور 1386 ساعت 06:20 ب.ظ

خیلی قشنگه ممنون

باران 4 شهریور 1386 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام نی نی جون واقعا خسته نباشی. میشه چندتا عکس آرایش اروپایی بذاری.

مریم عاشق 4 شهریور 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.love-ebi.blogfa.com

salam doste aziz. man kheyli be arayesh kardan alaghe daram . hodode 1 mahi hast ke ba webe ghabliton ashena shodam . kheyli webeton zubast makhsosan in jadide. rastesh man taze deplomamo gereftam va age dar nayomadam daneshgah mikham beram ye dore arayeshgari yad begiram nemikham az khodam tarif konam vali hame behem migan estedadesho dariiiiii ? hala begzarim . rastesh man kheyli az karaye u khosham miyad faghat age mishe bazam ax az arayeshe khati va tarhe sorat va badan bezarid. mamnoneton misham. rasti manam ye web daram .khosh halam mikoni age az on didan koni. montazereton hastam. bay

ماهنوش 4 شهریور 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
مطالبت مثل همیشه بی نظیره!
ولی..............وجود تبلیغات زیاد وبلاگتو شلوغ کرده . down شدن این تبلیغات خیلی وقتمو گرفت و هر بار میدیدم که تبلیغه که داره میاد نه مطالب هرمینه جون من !
دوستت دارم ......بای

فرشته 4 شهریور 1386 ساعت 01:38 ب.ظ

نینی جون سلام من هر روز عزیزم میام تو سایتت تا جوابمو بدی ولی نمیدی(من صورتم کشیده وتپله می خوام جلوی موهامو کوتا کنم به این جور صورتی چه مدل مویی میاد )مرسی عزیزم

تقریبا جلوی موی مصری فانتزی به شما میاد یعنی موهایی که از کنار صورت بریزه و خورد باشه.

سارا 4 شهریور 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام نی نی جون
سایت جدیدت قشنگه
لطفاچند تا عکس از مدل آرایش گربه ای چشم هم بذار. میشه آموزش بدی ؟
خصوصا طریقه کشیدن خط چشم و سایه زدنشو.

مریم عاشق 4 شهریور 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.love-ebi.blogfa.com

salam doste aziz. webeton ke hamishe mahshare va in baram ke mahshar taresh kardiiiiiiiiiiiiiiiiii? rasti dige on web roo edame nemidid? be har hal azeton ye khahesh daram .age mishe modele arayeshe khati va tarhe badan va sorat ro bezarid akhe man kheyli be arayesh kardan alaghe daram ta 1 saate pish ham on tarh haye badaneton ro keshidam roye ye barge ke hamishe dashte bashameshonnnnnnnnnnnnn. man kheyli web u roo dost daram.to rokhoda axsasho bishtar konid vali age mishe ax arayeshe jadid bezarid na khaliji albate age mishe. bazam migam kareton 20. movafagh va khosh bashi. bay

مژگان 4 شهریور 1386 ساعت 09:34 ب.ظ

شما میدونستید خیلی ماهید ؟ آره خیلی ماهید چون انقدر زحمت می کشید واسه خواننده های وبلاگتون !مرسی

باران 5 شهریور 1386 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام. خیلی قشنگه. اما چرا جواب منو ندادی پرسیده بودم چه آرایشی به کسی که دماغ بزرگ داره میاد

منا 5 شهریور 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام عزیز لطفا اینهمه تبلیغات تو وبلاگت نزار حیف این وبلاگ نیستتتتتتتتتتتتتتتتت

سهیلا 5 شهریور 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید من یکی از طرفداران وبلاگ شما هستم و از کارای خوبتون ممنونم انشاالله موفق باشید

آمریکاجون 5 شهریور 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.amricajoon.blogfa.com

سلام
مطالبتون عالی هست اما این وب لاگ جدیدی که دلرین از یک نظر بد هست همش توش تبلیغ هست .اصلا نمیشه آدم بفهمه چی به چی هست؟کاشکی از یه وب لاگ دیگه استفاده کنین.راستی قسمت پرینت گرفتن از این طراحیهای زیبایی که گذاشتین امکان پذیر نیست.
موفق باشی

سارا 7 شهریور 1386 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام
میشه بگین رنگ کردن به روش خروسی چه جوریه؟
لطفا بیشتر توضیح بدین

ملیحه 7 شهریور 1386 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام دوست عزیز توی این ارایشهای خطی فقط روی یک طرف چشم کار میشه یا دوطرف ممنون میشم اگه جوابم رو بدی

ملیکا 7 شهریور 1386 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام من مو های شکننده و حساسی دارم که به هیچ وجعه شکل خوبی به خودش نمی گیره باید چیکار کنم در ضمن خیلی هم مو خره داره میشه کمکم کنی ممنون خیلی وقت که سایت قشنگت رو میبینم

موهاتون رو تقویت کنید از ویتامینه های اسکالا استفاده کنید و اصلا از شامپو های ایرانی استفاده نکنید.خشکی مو دلیل اصلی موخره است.

پریسا 7 شهریور 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

نی نی جون سلام
میشه کمی در مورد رنگ کردن ابرو توضیح بدی؟ به نظر شما بهترین برسی که میتونیم به کمک اون رنگ رو روی ابرو بگذاریم تا رنگ به همه جای ابرو برسه و فقط موهای رویی رنگ نگیرن چه نوع برسی هست؟ رنگ را چند دقیقه روی ابرو بگذاریم و...
پوست دور ابروی من بعد از رنگ کردن خیلی تیره میشه، با این که قبلش روی پوستم رو کرم میزنم با این حال پوستم خیلی سریع رنگ رو به خودش جذب میکنه. یه ماده ای هم گرفتم به نام کلر ریموور که با کمک اون کمی رنگ کمرنگتر میشه ولی نمیره.
ممنون میشم از راهنمایی اتون

بهتره که با انتهای قلمو که باریکه رنگ رو به آرامی فقط روی موهای ابرو بگذارید تا بقیه جاها رنگی نشه.چون معمولا برای رنگ کردن ابرو از رنگ مو استفاده میکنند مدت زمانش بستگی به رنگ مورد نظر و نهایتا ۳۰ دقیقه است.

مطهره 8 شهریور 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://zemzeme86.blogfa.com

سلام
میشه بهترین مارک رو برای پنکیک و رژ گونه و خط لب و رژ= لب رو برام بگید

بهترین مارک دنیا کریستین دیوره ولی بهتره شما بگید چه انتظاری از لوازم آرایش دارید که بهتر راهنمایی تون کنم.

سارا 10 شهریور 1386 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام
میشه بگین رنگ کردن به روش خروسی چه جوریه؟
لطفا بیشتر توضیح بدین

مریم عاشق 10 شهریور 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.love-ebi.blogfa.com

سلام نی نی جون. خوبی؟ بازم منم همون مزاحم همیشگی؟؟؟؟
میگم ببخشید هاااا ولی چرا دیر به دیر وب رو بروز میکنید؟
ولی بازم میگم وبتون محشره
باییییییییییی

ملیحه 10 شهریور 1386 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام خسته نباشید من صورت گردی دارم که منفذ پوستم خیلی بازه که هرچی کرم پودر و پنکک می زنم یا میماسه انگار گله گله کرم پودر رو جا گذاشتم و رفتم کمکم می کنید ممنون

باران 10 شهریور 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام نی نی جون واقعا دستت درد نکنه . مرسی از جوابت فقط برام میگی چه جوری باید بینی رو که نوک تیزه گریم کنم. یه دنیا ممنونم

بهاره 12 شهریور 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام نی نی عزیزم
دلمون برات تنگ می‌شه. یه کم زود به زودتر آپ کن خانومی.
چند تا سوال:
هر مداد چشمی که داخل پلک پایینی چشمم می‌کشم فورا میاد پایین و چون خودم اطراف چشمم کمی تیره تره این پایین اومدن مداد چشم تشدیدش می‌کنه.
می‌خواستم بدونم از چه نوع و همینطور چه مارک مداد چشمی استفاده کنم که پایین نیاد و داخل لبه پلک باقی بمونه.
این روزا اکثرا دخترا رو می‌بینم که آرایشهای تیره و غلیظی روی چشهماشون دارن و اصلا هم نمی‌ریزه حتی تو گرمای تابستون! می‌شه بگی اونا از چه لوازم آرایشی استفاده می‌کنن. من همیشه از لوازم آرایش خوب و نسبتا گرون استفاده می‌کنم اما بازم همیشه بعد از مدت کوتاهی آرایش چشمم پایین می‌ریزه.
در ضمن آیا خط چشم و همینطور مداد چشمی وجود داره که واقعا واقعا ضد آب باشه و کیفیت خوبی هم داشته باشه.
نی نی گلم می‌شه لطفا به همه سوالام تک تک جواب بدی؟؟؟
قربونت
بهاره

شهره 13 شهریور 1386 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام
ممنون میشم اگر بفرمایید در حال حاضر چه رنگ مو یا مش مد هست همچنین چه مدل کوتاهی وارایشی مد است
با تشکر فراوان

پرستش 13 شهریور 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
میشه در مورد سی دیهای ارایشی تون وهمچنین کیفیت اونها کمی توضیح بدید
اگه ممکنه مدل موهای کوتاه جدید رو بذارید ممنونم

نوشین 15 شهریور 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

مرسی از وبلاگ خوبتون.اگه ممکنه راهنمائیم کنید.من می خوام موهامو با کلاه مش چند رنگ کنم . اگر ممکنه بگید چه رنساژهائی مناسبه و باعث قشنگیه مش می شه؟

ندا 15 شهریور 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام نی نی جون
خسته نباشین وبلاگتون خیییییییییلی عالی ... البته من الان وب قبلیتون بودم....موفق باشین ..منتظرم زودتر آپ کنین...

نیلوفر 16 شهریور 1386 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام.. جالبه

نیلوفر 18 شهریور 1386 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
از وبتون خیلی ممنون.عالیه.
ولی من اصلا هیچ فیلمی رو نمی تونم دانلود کنم
گفته بودی تو قسمت نظرات بگین که من گفتم!!
منتظر جوابم هستم.
مرسی.

NONAZ 19 شهریور 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://tarahi2007naghashi.blogfa.com

salam dastet dard nakhoone aghe mishe bishtar az in olghooha baramon bezar ba shenioon
ممنون خسته نباشی منتظرم......

نازی 19 شهریور 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام نی نی جون تا حالا چند بار این سوالم رو پرسیدم ولی جواب ندادید من موهام رو مش کردم واسه تقویتش از چه شامپویی استفاده کنم چون بعد از مش موهام فوق العاده ریزش داره .یه سوال دیگه چشمام درشته ولی پشتش پف داره سایه چه رنگی استفاده کنم .مرسی

از شامپو مخصوص موهای رنگ شده و سرم Elvive استفاده کنید.
روی قسمت پف کرده گی سایه تیره مسی بزنید.ولی اگه ریزشش شدیده به دکتر مراجع کنید.

حلما 25 شهریور 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

سلالم. خوبی؟ یک سوال داشتم ازت عزیزم.من موها و ابروهای مشکی دارم .می شه لطفا بگی ابرو هامو چه رنگی کنم که به صورتم بیاد ؟ پوستم هم سفیده. ممنون از زحماتت.

به پوست روشی رنگ قهوه ای و زیتونی میاد البته بهتره وقتی مو تیره است ابرو رو خیلی روشن نکنیم چون جذابیت صورت رو کم میکنه

مونا 26 شهریور 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

ستام عزیزم وبلاگ هات خیلی خوبن مثله خودت قشنگن .من یه راهنمایی میخواستم
میخواستم بدونم چه طوری باید های لایت ابی کنم که رنگش زود نره
مرسی از کمکت موفق باشی

عزیزم
در حال حاضر تنها روش لایت آبی استفاده از رنگ فانتزی هست از مارک bes واز ترکیب رنگ بدست نمیشه آورد.

sara 13 آذر 1386 ساعت 03:11 ق.ظ

salam man sara hastam az alman be tore etefaghi seite shomaro didam khyili ali hast wali soali ke daram man cheror mitunam ke man chetor mitunamدانلود konam agar mitunid komakam konid. mamnunam

محبوبه ومنیژه 15 اسفند 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

فریبا 20 اسفند 1386 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام خسته نباشید طرحها خیلی قشنگه ممنون برای نظر دادن وقتی کلیک میکنم باز نمیکنه و تنها تونستم دوبار نظر بدم که بار اولم اصلن تو وبلاگ شما ثبت نشده به هر حال از زحماتتون بسیار متشکرم وبلاگتون خیلی عالیه

مهتاب 27 اردیبهشت 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

نی نی جونم سلام.من ۱ هفتست که با وبت آشنا شدم.ولی خیلی دوست دارم.من دارم دوره آموزشی رو می گذرونم.خیلی سوال تو کلم هست.دوست دارم جوابشو از خودت بگیرم.من با رنساژها خیلی مشکل دارم.می تونی کمکم کنی؟

مونا 21 دی 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام نی نی جون .
میشه آدرس سالنتو بدی ؟؟
من میخواستم موهامو هایلایت کنم.
اگه به همون شماره ۰۹۳۵۳۸۶۲۱۷۹ زنگ بزنم راهنماییم میکنی ؟؟
ممنون میشم جواب بدی . قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد