آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

آموزش مبتدی تا تخصصی آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایشگری،عروس،شینیون ورنگ ومش

یک آرایش ساده و زیبا با محصولات makeup for ever

 

اولین هدف ما برای یادگیری این آرایش داشتن پوستی است که با یک کرم پودر مناسب و فون های گریم کاملا پوشش داده بشه و حالتی طبیعی بخود بگیرد.

۱-ابتدا کرم زیرسازی آرایش به رنگ بنفش (corrective makeup base mauve) رو با یک پد نرم روی صورت میزنیم.

۲-با پالت کانسلر یا پالت گریم مانند تصویر قسمت های تیره رو میپوشونیم و زیر گونه ها رو هم کمی تبره میکنیم که برجسته تر بنظر بیاد.

۳- کرم پودر مایع به رنگ بژ رو با انگشت روی تمام صورت پخش میکنیم.

۴-با ابر مخصوص پنکک یا پودر همرنگ صورت رو به صورت میزنیم.

۵-از رژ گونه صورتی روشن و براق برای داشتن گونه های برجسته تر استفاده میکنیم.


برای دیدن محصولات آرایشی که در این آرایش استفاده شده به لینک های زیر مراجع کنید.

رژ گونه

کرم پودر

پنکک

کرم زیرسازی

پالت گریم


 

پودر براق کننده لب Revlon

ایران زینت
سایت ایران بازی
iran market
Britanika بریتانیکا
آخرین ترفندها در Yahoo! Messenger
تبلیغات با   نگین
نظرات 12 + ارسال نظر
شهرزاد 30 مرداد 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
با تشکر از سایت خوبتون .یک سوال این عکسی که در این قسمت گذاشتید عکس یک لب .می خواستم نام این محصول رو بدونم مرسی.

محصول suger suger پودر براق کننده بعد از رژ لب از شرکت revlon

نازنین 9 شهریور 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی من یه سوال داشتم پالت کانسلر یعنی چی و واسه چی به کار می ره آیا واسه تیره کردن ؟آیا
شماره داره؟ سوال دیگه اینکه من پوستم روشن با تن خیلی کمی زرد باید چه شماره ای تهیه کنم برای فون ؟و اگه میشه در مورد رنگ های کرم زیر سازی توضیح بیشتری بدید؟بسیار ممنون

سلام
پالت گریم که شامل رنگ هایی است که برای متعادل سازی صورت استفاده میشه.کسانی که پوست های زرد دارند با رنگ کرم زیر سازی بنفش میتونند شدت زردی رو کاهش بدند در مورد رنگ کرم پودر هم همین طوره یعنی اگر کسی پوستش حالت زرد داره باید از رنگ های صورتی(Rose) استفاده کنه.

نازنین 10 شهریور 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام و تشکر فراوان از شما .می خواستم بدونم با همین پالت گریم میتونم کک و مک رو بپوشونم ؟می خوام یه صورت رو آرایش کنم که جای گودی جوش هم صاف بشه از چی باید استفاده کنم ؟و شما چه مارکی پیشنهاد میکنی .و کلا من ترتیب زدن رو نمی دونم یعنی اول زیر سازی و بعد جای جوش رو بپوشونم ؟مرسی هرمینه جون شاد باشی

منا 14 شهریور 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

کارتون حرف نداره مرسی

نازنین 21 شهریور 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام عزیزم من می خواستم بپرسم اون هلال یا هفت وسط لب ها رو چه جوری بکشم یعنی اگه بسته تر کنم اون هفتی رو یا باز تر یا بعضی ها رو می بینم نوک تیز می کشن و کلا چه تغیری ایجاد می کنه من لب های قلوه ای دارم و بینی ظریف و کمی رو به پایین چه جوری لب ها رو باید بکشم؟
تقریبا پهنی لب پایین و بالا یکی هست ممنون از شما

سارا 27 شهریور 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام
خسته نباشید خیلی سایت خوب و مفیدی هست امید وارم روز به روز بهتر و موفق باشید

زهرا 18 آبان 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام.من در می خواستم بدونم که مارک این وسایل چیه. سایتی که شما داده بودید رفتم ولی چیزی متوجه نشدم.
مخصوصا کرم پودر. من پوست روشنی دارم و می خواهم که یه کمی رنگ تیره داشته باشه از همین کرم پودر چه شماره ای خوبه. و مغازه ای که از این مارک داشته باشه می دونید کجاست یا نه. من از کرم بورژوا استفاده می کنم و راضی نیستم.
من کرمی می خوام که هم براق باشه و هم پوستم و تیره کنه. البته نه زیاد تیره.
و یه سوال دیگه ادرس تون رو می خواستم و اینکه هزینه اموزش گریم چقدر است. ممنون از شما.

مهسا 23 آذر 1386 ساعت 02:52 ق.ظ http://fashionshow.blogsky.com

با سلام حضور شما استاد محترم:
واقعا خسته نباشید. میخواستم شما مرا راهنمایی کنید من دارای پوستی خشک و کک ومک هم دارم می خواستم شما یک محصول خوب به من پشنهاد بدهید که ماندگاری هم داشته باشد. ومحو کننده لکه ها هم باشد .
با تشکر فراوان از مطالب ارزنده شما

سامان 21 فروردین 1387 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام
واقعا عالیه
اما...
نمیگین این عکس رو یه جوان کم ظرفیت مث من ببینه چه
حالی بهش دست میده؟!!!

sani 23 خرداد 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.dorehgard.blogfa.com

[ بدون نام ] 16 تیر 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

]خسته نباشی‌‌ کارت‌خیلی‌در‌سته‌

مهسا 9 تیر 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
واقعا خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد